.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در جدیدترین اظهارات ؛
شهردار بابل : درباره ساختمان پلاسکو تهران هشدار و تذکر دادم
شمال نیوز : بیژنی اظهار کرد: بدهکاران بزرگی که مبالغ کلان به سازمان آتش‌نشانی بابل بدهکار هستند باید خجالت بکشند، توجه کنند و خود را مسؤول بدانند که عواقب احتمالی متوجه آنها خواهد شد چرا که پرداخت به‌موقع عوارض سبب خرید تجهیزات و رفع انسداد بسیاری از موانع می‌شود.....
شمال نیوز : شهردار بابل با اشاره به اینکه ساختمان‌های شبه پلاسکو در بابل وجود دارد که باید برچیده شود، گفت: منفعت‌طلبان بدون توجه به ایمنی و نظرات دستگاه‌های مسؤول همچنان به بی‌نظمی خود در شهر ادامه می‌دهند.

به گزارش شمال نیوز ، حسین بیژنی  در مراسم گرامیداشت شهدای پلاسکو با تسلیت شهادت تعداد زیادی از آتش‌نشانان و رحلت بانوی با فضیلت مادر مبارز استان و شهرستان بابل که هم‌رزم و یاور حضرت آیت‌الله روحانی بودند، اظهار کرد: شهادت آتش‌نشانان حادثه پلاسکو به‌دلیل ایثار و ازخودگذشتگی که برای نجات مردم انجام دادند، کم‌تر از شهادت دوران دفاع مقدس نیست.

وی افزود: شهدای حادثه پلاسکو با علم و آگاهی از وجود شهادت وارد عرصه پیکار با آتش، تخریب و آوار شدند و با ازخودگذشتگی به همگان درس ایثار و شهادت دادند.

شهردار بابل با انتقاد از کمبود امکانات در سازمان آتش نشانی تصریح کرد: به‌دلیل کم‌توجهی مسؤولان و برخی مردم شریف، آتش‌نشانان با دل و جان تا عمق خطر رفته و برای نجات شهروندان قربانی حریق می‌شوند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: توجه به مسئله ایمنی در ساخت و ساز، توجه به استحکام بنا، توجه به اجرای صحیح و اصولی تأسیسات و توجه به فعالیت ناظران، مجریان، نقشه‌کشان در اجرای صحیح احداث بناهای مختلف باید مدنظر قرار گیرد.

بیژنی یادآور شد: در سال 82 که به‌عنوان خدمتگزار پلیس راهنمایی و رانندگی تهران مشغول فعالیت بودم درباره ساختمان پلاسکو هشدار و تذکر دادم که این ساختمان شوم باید برچیده شود و امروز هم در بابل بیان می‌کنم ساختمان‌های شومی در این شهر وجود دارد که باید برچیده شود.

وی با اشاره به اینکه منفعت‌طلبان بدون توجه به ایمنی و نظرات دستگاه‌های مسؤول همچنان به بی‌نظمی‌های موجود ادامه می‌دهند، اضافه کرد: اگر این بی‌نظمی‌ها ادامه یابد شاهد حوادث مشابه پلاسکو در بابل هستیم.

شهردار بابل با اشاره به اینکه مردم شهر باید هوشیار و نسبت به این موضوع اهتمام داشته باشند، بیان کرد: به چه دلیل بنایی که مجوز ساخت هفت‌طبقه می‌گیرد، 60 واحد احداث می‌شود و با این موضوع جان مردم به خطر می‌افتد.

این مسؤول پرداخت به‌موقع عوارض از سوی شهروندان را در ایجاد امنیت مهم و ضروری برشمرد و تصریح کرد: عوارض دریافتی مردم تبدیل به تجهیزات و امکانات آتش‌نشانی می‌شود چرا که بابل نیز همانند سایر شهرها ضعف‌هایی درباره کمبود تجهیزات آتش‌نشانی دارد.

بیژنی اظهار کرد: بدهکاران بزرگی که مبالغ کلان به سازمان آتش‌نشانی بابل بدهکار هستند باید خجالت بکشند، توجه کنند و خود را مسؤول بدانند که عواقب احتمالی متوجه آنها خواهد شد چرا که پرداخت به‌موقع عوارض سبب خرید تجهیزات و رفع انسداد بسیاری از موانع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پشتیبانی در اجرای احکام مرتبط توسط مسؤولان، اجرای صحیح ایمنی در جامعه به‌ویژه ساختمان‌های عمومی و به‌ویژه دستگاه‌های اداری مورد انتظار است.

شهردار بابل با تقدیر از خیران شهرساز و گرامیداشت یاد مرحوم نوشیروانی از محمداسماعیل فاطری به‌عنوان یکی از خیران شهرساز یاد کرد و یادآور شد: این خیر نیکوکار بابلی علاوه بر اهدای زمین، احداث یک ساختمان آتش نشانی را به عهده گرفت.

این مسؤول در پایان گفت: این خیر بابلی احداث یک پل مکانیزه عابر پیاده را نیز در بابل تقبل کرده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 10 بهمن 1395
ای بابا تو هم مثل اینکه باورت شد چیری سرت میشه
اقا تو با رانت حاج اقای امام جمعه شرداری نه با توانمندی خودت
بهارنارنج 10 بهمن 1395
درود بر شهردار و مدیر ملی عملگرا
رضا از بابلكنار 10 بهمن 1395
با سلام مگر اينكه مردم از جيب خودشان خرج كنند ميشه دولت هيچ وقت براي مردم نه دل مي سوزونه نه خرج مي كنه
نا شناس 10 بهمن 1395
بجای این نظر ها با عوارضی که از مردم میگیرید و ماده صدی که خود مروج تخلفات هست ، برو چاله چوله های بابل که خر هم از رد شدن آن ابا دارد را درست کن. بیژنی عزیز جرئه ای از شهردار ساری یاد بگیر که ساری را متحول کرد .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.149 seconds.